Η Adidas σπάει το στερεότυπο του «αθλητικού» σώματος και παρουσιάζει inclusive collection για διαφορετικούς σωματότυπους. Την ανατροπή της στερεοτυπικής εικόνας του «τέλειου» αθλητικού σώματος επιχειρεί η Adidas, με το λανσάρισμα μιας συλλογής με περισσότερα μεγέθη, που απευθύνεται σε γυναίκες κάθε σωματότυπου.
Προσκαλώντας όλες τις γυναίκες να δουν τον εαυτό τους σαν αθλήτριες, η σειρά περιλαμβάνει αθλητικά κομμάτια με έμφαση στο στυλ και lifestyle προτάσεις, σε νούμερα που κυμαίνονται από 2XS έως 4X. Για την επικοινωνία της collection, η εταιρεία δημιούργησε την καμπάνια Reimagine Sports, στην οποία εμφανίζονται αθλήτριες του Adidas Women, σε μια γιορτή κάθε είδους άθλησης. Στη καμπάνια με τη υπογραφή της iris πρωταγωνιστούν, μεταξύ άλλων, η body-positive yoga expert, wellness entrepreneur και συγγραφέας Jessamyn Stanley, η παγκόσμια πρωταθλήτρια του σκι Mikaela Shiffrin, η Παραολυμπιονίκης Denise Schindler, η ακτιβίστρια και χορεύτρια Nadya Okamoto και η ψυχολόγος, ακτιβίστρια και μαραθωνοδρόμος Jada Sezer. Η Aimee Arana, General Manager of Global Training της Adidas, σχολίασε σχετικά: «Οι γυναίκες σήμερα επαναπροσδιορίζουν το νόημα του αθλητισμού. Από χορό, σκι, aerial yoga μέχρι skateboarding, οι γυναίκες ασχολούνται με όλα. Η κίνηση είναι άθληση και έχει να κάνει με το να απολαμβάνεις οποιοδήποτε σπορ, για το μυαλό και το σώμα σου. Αυτή η συλλογή φτιάχτηκε για αυτές».
Πηγή: TheDrum